optimmedia.cz

Firemní blogy a časopisy

Pro některé obory podnikání je dnes přímo nemyslitelné nemít blog.

Je třeba si uvědomit, jak silná zbraň je internet. Miliony a miliony lidí na něm denně hledají odpovědi na své otázky, řešení svých problémů. A právě na Vašem blogu mohou tyto odpovědi najít.

Bez ohledu na to, zda jste nadnárodní společnost nebo malá firma, blog by měl být nedílnou součástí Vaší marketingové strategie. Blog se pro vás může stát jedním z nejcennějších nástrojů pro spojení se zákazníky i obchodními partnery a srdcem vašeho marketingu. Můžete zde komunikovat veškeré novinky, představovat nové produkty nebo služby, vyjadřovat se k aktuálním tématům z Vašeho oboru. Informace z tohoto blogu můžete sdílet na svůj Facebook, Google+, Twitter a tak, přes komentáře a sdílení, získávat další a další zákazníky, kteří o Vás doposud nevěděli.

Blog udržuje Vaši firmu „živou“
Jak často měníte obsah na svých webových stránkách? Jak často sem vkládáte novinky? Máte-li firemní blog s aktuálním obsahem, je zřejmé, že Vaše firma stálé „dýchá“ – tedy žije, funguje, vytváří nové produkty, nabízí nové služby, zdokonaluje ty stávající. Zkrátka je aktivní. Na blogu můžete budovat povědomí o značce, svými odbornými znalostmi zase budujete důvěru ve Vaši společnost a tato důvěra následně povede k nárůstu zákazníků.

Pokud máte pocit, že internetový blog není pro Vaši firmu to pravé, můžete zvolit tradiční firemní časopis. Je to velmi efektivní komunikační kanál mezi firmou, jejími zaměstnanci a obchodními partnery. Stejně jako blog dokáže čtenářské obci přiblížit co, proč a jak firma dělá, představí chystané novinky, nová partnerství, zprostředkuje rozhovory s vedením firmy, dá prostor k vyjádření připomínek. Firemní časopis dokáže přímo měnit povědomí o firmě, značce, produktech, službách…

Správu Vašeho blogu nebo vydávání Vašeho firemního časopisu zvládneme jak po obsahové, tak grafické stránce.
optimmedia_blogy_02

Nahoru © optimmedia 2015 / marketing / public relations / media